joi, 7 ianuarie 2010

Sa continuam.




Ajuns la usa cabinetului de chirurgie o caldura m-a cuprins, picaturi de transpiratie se prelingeau pe fata mea, mainile imi tremurau iar un gol tipic se formase in stomacul meu.
Sentimentul de dragoste este acelasi mereu, de cand iubesti pentru prima data, pana cand mori.
Intotdeauna simti aceleasi lucruri, din punct de vedere fizic este spectaculos as putea spune, inima bate din ce in ce mai repede, corpul secreta endorfine , este ca si cum toate simturile tale accelereaza.
Inainte sa pot bate la usa, Mika o deschise inaintea mea. Avea o fata surprinsa dar totusi se vedea ca stie ce avea sa se intample.
Fara doar si poate i-am spus aveam de spus, tot ce aveam in minte, eram sigur ca o vor coplesi toate sentimentele mele, dar nu merita sa le tin ascunse.
O data ce am terminat, incet dar cu hotarare mi-a spus sa plec, pentru ca avea sa intre intr-o operatie importanta.
Tot ce impartasisem cu ea, toate ideile mele, si planurile pe care le aveam, parca disparusera intr-o clipa.
Eram din nou....dezamagit. De mine sau de ea, de viata sau de lipsa dragostei? Nu stiu sigur, cert este ca nu mai simtisem asa ceva de mult.
Asa ca am facut exact ce mi-a spus, am plecat, se spune ca oamenii care se uita inapoi dupa o intalnire se iubesc, nu stiu ce sa spun despre aceasta idee, dar eu nu m-am uitat. Egocentrismul din mine a impiedicat asta.
Ajuns acasa dupa o zi extrem de lunga, aveam sa imi pregatesc o bine meritata cafea.
Elixirul vietii, un gust amar facut doar pentru a fi indulcit de sentimentele omului care o savureaza, si zahar desigur.
In sfarsit, cafeaua facuta, lumina stinsa.Doar un bec buimac de 40 de volti mai statea aprins pentru a ma ajuta la lectura mea de seara.
O carte buna ma va calma mi-am spus eu in gand.
Si am inceput sa citesc, pagina dupa pagina m-am adancit mai mult in propriile mele vise, citind cum numai eu stiam sa o fac, devenisem una cu personajul.Sentimentele lui, emotiile lui, trairile lui. Toate faceau parte din mine acum.
Un tanar aventurier dorind sa descopere misterele vietii. "Asta sunt si eu" m-am gandit.
sunt un om caruia ii plac aventurile, pericolele care pandesc la fiecare pas. Un om cu sete de viata, asta ma consider.
Dar incet incet am parasit acest loc magic, am revenit la realitate, sunetul soneriei este unul strident.
Iesit din propia mea nirvana am luat ceasca de cafea si m-am indreptat spre usa.
Uimita mi-a fost privirea cand am vazut cine era la usa mea la o ora atat de tarzie.
Cu o voce turmentata am intrebat-o pe mika ce cauta aici la ora asta. Desi aveam o mica idee.
Fara doar si poate, fara sa scoata un cuvant, sau macar un sunet, ma saruta. Un sarut care nu avea termen de comparatie, eram mai fericit decat as fi putut fi vreodata. In acest moment tot ce v-am povestit despre sentimente si a nu-ti pasa de nimeni nu mai avea nici o valoare.
De la un sarut la altul, de la o atingere la alta, a ajuns sa stea peste noapte, o fantezie, asa o putem numi, imaginativa cea mai romantica seara pe care o puteti avea cu persoana iubita.
O seara perfecta alaturi de o persoana perfecta, o seara unde vorbele nu sunt necesare, iar despartirea dintre voi doi este imposibila.
Deodata totul a.....


Continuarea nu stiu cand o sa fie :) pentru ca vreau sa o dezvolt mult so....cine mai vrea continuari sa imi zica so mai scri secvente din ea :) >:D<



Yours trully,Godsent.






Un comentariu: