miercuri, 6 ianuarie 2010

Continuarea :)




Dupa analiza facuta asupra prietenului meu, se aud niste batai in usa.
Un coleg,destul de timid, care nu prea avea ce sa caute aici intra si vorbind incet imi ceru o favoare.
Ca de obicei oamenii care vin la mine vin pentru a imi cere ceva, asta este genul de prieten pe care il aveti si voi in viata de zi cu zi.
Spre surprinderea mea cea de a doua persoana care a intrat pe usa a fost Mika, cu vocea ei linistita, dar si erotica imi puse o intrebare la care nu ma asteptam.
Vroia sa luam cina in oras,noi doi,singuri, pentru o secunda am avut impresia ca visez.
Cum poate o astfel de fata sa aiba vreun interes pentru un tip ca mine?
Poate ca este doar un mod de a ma consola pentru moartea prietenului meu, urasc mila unei persoane fata de mine, tot ce pot sa sustrag din acest sentiment este ca sunt slab,fara putere.Si totusi am acceptat.Chiar eram curios sa vad ceea ce avea sa se intample.
Orele de munca au trecut ca vantul,in scurt timp m-am trezit in masina alaturi de fata ai caror ochi ma analizau constant.
Intr-un final am ajuns,un mic restaurant, nimic special la el,doar numele care ar fii sarit in ochii oricui.
"Bloody Marry" fie el un nume de bautura, restaurant sau al unei fete care si-a omorat intreaga familie,"Bloody Marry"rasuna in capul oricum ca fiin ceva lichid,rosu si de baut.
Dar nu si eu,numele acesta imi aducea aminte de o pacienta mai veche.
Odata ajunsa la mine,nu voi uita niciodata chipul ei: o fetita de 14 ani tocmai omorata de un nebun cu masina.
I-am dat numele acesta pentru ca oriunde ma uitam era imbibata in sange,uniforma de scoala nu mai avea culoarea alba iar parul nu mai era deloc matasos si fin,chiar daca as fi vrut sa fac o biopsie,nu as fi putut,o incizie facuta la locul nepotrivit iar tot corpul ei ar fi ajuns bucati.
Dar sa ne intoarcem la intalnirea mea cu Mika, chiar daca la suprafata pare o persoana normala am o impresie ca ascunde ceva.Uitandu-ma la ea cum vorbeste despre munca ca si cum ar fi o joaca mi-am dat seama ca nu era chiar asa de diferita de mine.
Fiecare dintre noi facea ce are de facut pentru asi trai viata.
O faceam pentru a ne simti diferiti fata de cei din jur.
Era defecta, ca si mine dealtfel,fiecare in lumea lui,fara restrictii sau reguli,fara legi care sa ne interzica sa facem ce vrem cand vrem.
O conversatie care nu duce nicaieri,asta aveam,toate subiectele noastre de discutie duceau la munca,intr-un final dupa ce am terminat de mancat,am platit si am plecat.
Afara,inainte sa ajungem la masina un om iesi din umbra,fata lui disperata si pistolul care il avea in mana imi spuneau ca suntem in mare pericol.
Fara sa scoata vreun sunet omul din umbre incepu sa traga,haotic fara sa tinteasca a inceput sa traga spre noi, parca in speranta ca ne va nimeri,in urmatoarea secunda o caldura imi cuprinse tot corpul,o pace interioara intensa dar si ciudata ma invalui in totalitate.
Fusesem impuscat,Mika incepu sa tipe iar seara mea aparent linistita se duse pe apa sambetei.
Orele au trecut iar eu m-am trezit intr-un pat de spital atasat la aparatele care speram sa nu le vad niciodata langa mine.
Acum este momentul sa iesim putin din actiune,din viata mea,si sa intram putin in mintea ta,
Cu fiecare pagina citita te-ai adancit mai mult intr-un roman al carui scop nu il sti inca.Daca scopul meu este sa te fac sa devii alta persoana ? sau poate ca totul o sa iasa bine, cine stie.
Tot ce pot stii eu despre tine este ca daca ai ajuns pana aici iti place,iar asta inseamna ca semanam, esti ca mine turmentat,nestiind ce sa faci, iar probleme in viata, ale caror raspunsuri logice dar si sentimentale o sa ti le spun mai tarziu.
Unul din scopurile mele este de a va face sa intelegeti ca nu tot raul este la fel,Exista raul din placere,raul din invidie,raul pentru uz personal.
Fiecare om are in el un mic negatic care daca nu este controlat creste!
De la copil la adult acest rau creste mai mult sau mai putin in functie de persoana, nu va voi spune ce varsta am,va puteti da seama pe parcurs.
Atata timp cat raul din voi va inflori,puteti considera ca sunt un om fericit,implinit.
Pentru ca la sfarsit,il vom zdrobi.Lasatil sa creasca in voi, sa prinda radacina,cu cat este mai mare copacul cu atat arde mai bine.
Revenind la poveste.
Stand in patul de spital mi-am dat seama ca sunt un om singuratic,nici o floare langa capul meu,sau scrisoare de insanatosire gravnica,nici un vizitator care sa incerce sa ma inveseleasca,asta inseamna singuratatea, sa fi un om uitat de lume, sa fi cineva pentru tine dar nimic pentru ceilalti.
Deodata exact cand eram pe punctul de a renunta la ideea ca exista cineva in lumea asta care tine la mine, usa se deschise usor, Mika,Mika era persoana care venise sa ma vada, desi se prezenta mai hiperactiva acum, iar tot calmul ii trecuse, ea era persoana care vroia sa ma vada, sa fie alaturi de mine.Asta m-a linistit intr-un fel.Sa stiu ca nu sunt singur pe lume.
Zilele trecura iar rana provocata de glont se inchise incet.
o data ce m-am facut bine primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc si sa ii spun Mikai adevaratele mele sentimente, cat de rau putea sa fie ? dragostea nu trebuie tinuta inauntru, trebuie lasata libera.
Astfel cu inima in dinti am plecat spre cabinetul de chirurgie.


Continuarea maine :)

2 comentarii:

  1. Parerea mea referitoare la partea precedenta se aplica si aici: are mult potential, dar cand citesc ma lasa cu un sentiment de neajuns. It's pretty good, anyway - I never knew :P Inca ceva. Poate ar fi mai estetic sa lasi pauze intre semnele de punctuatie si cuvintele care urmeaza - textul va parea mai aerisit si mai usor de citit (un sfat pe care l-am primit la randul meu). Can't wait for the next part xD

    RăspundețiȘtergere
  2. offf nu-mi place sa ma repet dar nu imi dai de ales. te grabesti, ia-o mai usor..am inteles ca ai multe de spus dar spune-le intr-un mod mai organizat, si mai multa atentie la forma. am sesizat de cateva ori dezacorduri la timpurile verbale. nu se aplica mereu, dar in general incearca sa mentii acelasi timp verbal cel putin pe parcursul aceleiasi fraze. la fel si cu pronumele. si vezi ce faci cu virgulele alea ca sunt puse total haotic o parte din ele, iar altele sunt sublime dar lipsesc cu desavarsire, daca e sa citam din clasici :))
    oricum, nu vreau sa mi-o iei in nume de rau. e doar critica constructiva :)

    RăspundețiȘtergere